До уваги людей, що подали заявки на виплату від міжнародних організацій через соціальну платформу єДопомога

Дата: 20.07.2022 22:11
Кількість переглядів: 276

Фото без опису

До уваги людей, що подали заявки на виплату від міжнародних організацій через соціальну платформу єДопомога??

Команда платформи єДопомога провела ряд технічних робіт задля оновлення інформаційних баз та мінімізації технічних помилок, які були пов‘язані з недоліками в інформаційних реєстрах.

Тож, хочемо надати відповіді по найпоширенішим питанням щодо статусу заявки при її перевірці на платформі єДопомога міжнародна, для того щоб уникнути можливих непорозумінь.

1?? Статус “Заяву прийнято” - це означає що вашу заяву прийнято і вона зараз знаходиться в переліку заяв, які успішно надійшли до Єдиної інформаційної системи соціальної сфери Мінсоцполітики. Як тільки одна з міжнародних організацій звернеться щодо виплати категорії громадян, до якої ви відноситесь за соціальним статусом та географічною ознакою, ваші дані будуть передані їй для додаткової соціальної підтримки, про що ви будете напряму проінформовані нею.

2?? Статуси “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Всесвітня продовольча програма ООН” та “Виплата членам вашій сім’ї вже відбулась від Товариство Червоного Хреста України” означають, що хтось із вказаних в заявці членів вашої сім'ї вже отримав виплату. Якщо ця чи інша організація в майбутньому вирішить здійснити наступні виплати, то інформація буде доповнена. Звертаємо увагу на те, що інформація про здійснені виплати отримується від міжнародних організацій.

3?? Статуси “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації RED ROSE CDS LIMITED” та “Інша Заявка члена вашої сім’ї знаходиться в очікуванні на виплату від міжнародної організації Управління Верховного комісара ООН у справах біженців” - ці статуси означають, що в заяві, яка подана через платформу єДопомога міжнародна, особа/особи є в реєстрах, вже переданих до міжнародної організації.

?Важливо. При статусі “Заяву прийнято” заявник може відкликати свою заяву та подати її повторно. Ця можливість може бути корисною, якщо був зазначений невірний IBAN або взагалі не зазначений, а також якщо були допущені інші помилки або не вся інформація введена.

Детальніше про умови допомоги за посиланням https://aid.edopomoga.gov.ua/terms

Довідково.

Соціальна платформа єДопомога створена Міністерством соціальної політики України за підтримки Міністерства цифрової трансформації України та ПРООН за фінансової підтримки Швеції з метою забезпечення нагальних потреб громадян, котрі постраждали або були змушені змінити своє місце перебування у зв’язку з агресією росії.

Підтримка українців на платформі забезпечується по трьом напрямкам - інформація щодо допомоги від держави, волонтерської допомоги та подачі заявок на виплати грошової допомоги від міжнародних організацій.

#edopomoga #міжгароднадопомога

#Тузлівська_громада


« повернутися до розділу «НОВИНИ»

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних