ДО УВАГИ ЖИТЕЛІВ ТУЗЛІВСЬКОЇ ГРОМАДИ! АКТУАЛІЗАЦІЯ ДАНИХ В РЕЄСТРІ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ!

Дата: 07.10.2022 14:23
Кількість переглядів: 276

Фото без описуОсновне призначення РТГ — облік населення, яке проживає на території громади. РТГ наповнюється щоденно.

Змінюючи реєстрацію місця проживання, реєструючи місце проживання новонароджених дітей, реєструючи місце проживання особи, Центр надання адміністративних послуг вносить зміни та оновлює дані в Реєстрі.

Проте, залишається відсоток мешканців громади, дані яких змінились: наприклад, змінилось прізвище у зв’язку з одруженням, змінено паспорт громадянина України, але інформація в реєстрі залишилась попередньою.

Зокрема, звертаємо увагу, що відомості про зареєстроване місце проживання малолітніх та неповнолітніх дітей в РТГ майже відсутні.

Для перевірки існуючих електронних даних, за адресою вашого місця реєстрації, мешканцям Тузлівської територіальної громади необхідно звернутися до ЦНАП за адресою: вул. Завгороднього, 29 з метою уточнення:

– чи всі зареєстровані у житловому приміщенні мешканці внесені до Реєстру;

– чи правильно занесені до Реєстру персональні дані мешканців;

– внести в базу даних неповнолітніх.

Тільки після повної актуалізації даних в електронному Реєстрі жителі громади зможуть отримувати Витяг про місце реєстрації.

При зверненні для уточнення та актуалізації даних при собі потрібно мати оригінали документів:

- паспорт громадянина України (всіх зареєстрованих за даною адресою);

- ідентифікаційний код (всіх зареєстрованих);

- свідоцтво про народження (дітям до 14-ти років);

- правовстановлюючі документи на житло;

- будинкова книга (за наявності);

- свідоцтво про шлюб (при зміні прізвища)

На основі поданих документів, до РТГ буде внесена актуальна інформація.

Актуалізація даних осіб до електронного РТГ необхідна для поліпшення якості та спрощення надання адміністративних послуг:

• з реєстрації/зняття місця проживання;

• для уточнення статистичних даних, які використовуються при вирішенні соціально-економічних питань громади.

• з видачі паспорта громадянина України у формі ID-картки вперше та в зв’язку з обміном та втратою;

• для виплати соціальних допомог, одержання субсидій, голосування на виборах;

• для отримання електронних послуг без відвідування державних установ;

• для здійснення ряду правочинів з нерухомим майном, тощо.

Телефон для консультацій:0983366807


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь