Оголошується конкурс! Тузлівська сільська рада з 12.02.2021 року оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника відділу "Центр надання адміністративних послуг"
Оголошується конкурс!
Оголошення конкурсу на заміщення вакантної посади начальника відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Назва вакантної посади: начальник відділу «Центр надання адміністративних послуг».
Основні вимоги до професійно-кваліфікаційного рівня кандидатів:
- громадянство України;
- вища освіта за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра відповідного професійного спрямування;
- стаж роботи в галузі права в органах місцевого самоврядування або державній службі не менше 2-х років або стаж роботи в галузі права в інших сферах управління – не менше 3-ти років.
- володіння державною мовою;
- знання Конституції України, Законів України «Про місцеве самоврядування в Україні», «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції», «Про адміністративні послуги» та інших нормативно-правових документів з урахуванням специфіки посадових обов’язків;
- вільне володіння державною мовою. аналітичні здібності, діалогове спілкування (письмове і усне), навички управління, навички контролю, лідерські якості, вміння розподіляти роботу, виваженість, здатність концентруватись на деталях, організаторські здібності, навички наставництва, стресостійкість, вимогливість, оперативність, стратегічне мислення, уміння працювати в команді, знання сучасних методів управління персоналом, досвід та вміння працювати з людьми, володіння комп’ютером – рівень досвідченого користувача, досвід роботи з офісними програмами Microsoft (Word, Excel), навички роботи з інформаційно-пошуковими системами в мережі Інтернет, вміння використовувати комп’ютерне обладнання та програмне забезпечення, використовувати офісну техніку.
Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають до конкурсної комісії виконавчого комітету ради наступні документи:
- заяву про участь у конкурсі, в якій зазначається про ознайомлення заявника із встановленими законодавством обмеженнями щодо прийняття на службу в органи місцевого самоврядування та проходження служби в органах місцевого самоврядування;
- заповнену особову картку (форма П-2 ДС) з відповідними додатками;
- резюме;
- мотиваційний лист;
- дві фотокартки розміром 4 х 6 см;
- копії документів про освіту, підвищення кваліфікації,
- копія документа, який посвідчує особу;
- копія реєстраційної картки платника податків;
- копію військового квитка (для військовослужбовців або військовозобов'язаних);
- довідку про допуск до державної таємниці (у разі його наявності).
- декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій місцевого самоврядування у порядку, визначеному Законом України «Про запобігання корупції»;
- письмову заяву, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені ч.3 або ч.4 ст.1 Закону України «Про очищення влади» та надана згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.
Особи можуть подавати додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня (характеристики, рекомендації, тощо).
Детальнішу інформацію з питань проведення конкурсу можна отримати за вищевказаною адресою: Тузлівська сільська рада, вул.Завгороднього, 29, с.Тузли, Татарбунарський район, Одеська область, 68160. Контактна особа – Ткаченко Марина, т: +380680279077.
Термін прийняття документів протягом 30 календарних днів, починаючи з дня публікації оголошення на офіційному веб-сайті Тузлівської сілської ради, https://tuzlivska-gromada.gov.ua. Документи подаються на електронну адресу Тузлівської сілської ради tuzluotg@ukr.net, в темі повідомлення написати: Конкурс_ на заміщення вакантної посади начальника відділу фінансів.
Термін прийому заяв до 13 березня 2021 року до 1300 години.