«Бажаєте, щоб наступний візит став кращим? Розкажіть про останній» у межах першої всеукраїнської оцінки якості адмінпослуг.
Дата: 03.02.2022 09:42
Кількість переглядів: 635
Відсьогодні українці зможуть оцінити якість держсервісу у будь-який зручний спосіб:
- Під час візиту у ЦНАПи, відсканувавши QR-код за допомогою смартфона. Наразі це доступно жителям 150 міст у 266 точках. До 1 листопада покриємо QR-постерами всі ЦНАПи України.
- Після візиту у ЦНАПи. Люди, що залишили номер телефону, отримуватимуть SMS- або Viber- повідомлення з опитуванням.
- Усно у форматі телефонного інтерв'ю. Оператори кол-центру вибірково телефонуватимуть людям, що скористалися послугами у ЦНАП, щоб уточнити, чи все було гаразд.
- У ролі таємного відвідувача, що отримує та оцінює адмінпослугу у ЦНАП за конкретними показниками.
- На платформі Дія.Центрів у розділі “Мапа Дія.Центрів”, де можна обрати на карті свій ЦНАП та залишити відгук.
- Відгуки громадян дають змогу проаналізувати з якими проблемами найчастіше стикаються громадяни, які мають потреби й запити та підвищити рівень державного сервісу. Ми прагнемо, щоб якомога більше українців дізналися про нову можливість. Адже кожен відгук, скарга або пропозиція допоможуть покращити обслуговування в державних органах. Саме для цього створили відеоролики для соціальної кампанії «Бажаєте, щоб наступний візит до Центру став кращим? Розкажіть, будь ласка, про останній». Відео розміщено за посиланням: https://cutt.ly/lT7BeSw.