Порядок денний ХХХ чергової сесії Тузлівської сільської ради VIII скликання 23.03.2023 року
-
Про звіт сільського голови за 2022 рік.
-
Про виконання плану роботи Тузлівської сільської ради за 2022 рік.
-
Про звітування голів постійних депутатських комісій Тузлівської сільської ради за 2022 рік.
-
Про звітування керівників структурних підрозділів, самостійних відділів, підприємств Тузлівської сільської ради за 2022 рік.
-
Про стан виконання бюджету Тузлівської сільської ради за 2022 рік.
-
Про виконання програм на території Тузлівської сільської ради за 2022 рік.
-
Про План роботи Тузлівської сільської ради на 2023 рік.
-
Про надання матеріальної допомоги жителям Тузлівської сільської територіальної громади.
-
Про надання згоди на безоплатне прийняття товаро-матеріальних цінностей на баланс відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради.
-
Про оприбуткування матеріальних цінностей на баланс відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради.
-
Про правила утримання домашніх, свійських тварин та птиці на території Тузлівської сільської територіальної громади.
-
Про перейменування об’єктів топоніміки на території Тузлівської сільської територіальної громади.
-
Про внесення змін до загальна чисельність апарату Тузлівської сільської ради та її виконавчих органів.
-
Про відділ «Трудовий архів» Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.
-
Про затвердження порядку списання матеріальних цінностей з балансу об’єктів, що належать Тузлівській сільській раді Білгород-Дністровського району Одеської області.
-
Про затвердження порядку списання матеріальних цінностей з балансу об’єктів, що належать відділу освіти, культури, молоді та спорту Тузлівської сільської ради.
-
Про затвердження Програми виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги з догляду на непрофесійній основі на 2023 рік.
-
Про затвердження Програми надання фінансової підтримки військовим частинам Збройних Сил України, дислокованих на території відповідального підпорядкування Тузлівської сільської територіальної громади на 2023 рік.
-
Про затвердження Програми підтримки 2 ДПРЗ ГУ ДСНС України в Одеській області на 2023 рік.
-
Про внесення змін до фінансового плану КНП «Тузлівський ЦПМСД» Тузлівської сільської ради на 2023 рік.
-
Про внесення змін до бюджету Тузлівської сільської територіальної громади на 2023 рік.
-
Про припинення комунального закладу дошкільної освіти (ясла-садок) «Берізка» Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області в результаті реорганізації шляхом приєднання до комунального закладу «Базар`янський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.
-
Про надання дозволу на виготовлення проектно-кошторисної документації «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху комунального закладу «Базар’янський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів» Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області за адресою: 68162, Одеська область, Білгород-Дністровський район с. Базар’янка, вул. Шевченка,17».
-
Про надання дозволу на виготовлення кошторисної документації «Коригування кошторисної документації «Реконструкція системи теплопостачання Тузлівського опорного закладу загальної середньої освіти Тузлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області з виносом котелень за межі будівель школи. Коригування».
-
Про встановлення батьківської плати за одноразове харчування дітей у закладах дошкільної освіти Тузлівської сільської ради у 2023 році.
-
Про затвердження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки в оренду строком на 25 років гр. Погорєлій Інні Олександрівні для обслуговування громадського будинку за адресою: вул. Миру, 67-б, село Безім’янка Білгород-Дністровського району Одеської області.
-
Про передачу сміттєзвалища в оперативне користування КП «Тузли».
-
Про надання дозволу на розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земельної ділянки комунальної власності.
-
Різне.